loading...
1000 آنلاین در وبلاگ یا سایت شماتوسط الکسا
admin بازدید : 209 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (5)

این بار در سایت سی تو مجموعه ایی شامل ۱۰ تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های سونی اریکسون با سایز ۳۲۰ ×240 پیکسل را برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .تم های این مجموعه بسیار زیبا می باشند .


 

password مجموعه ۱۰ تم زیبا مخصوص سونی اریکسون در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۱۰ تم زیبا مخصوص سونی اریکسون در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل لینک دانلود – 3.2 مگابایت | لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید غلامپور در تاریخ 1392/04/26 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

من هیچوقت آدم دروغگو رو نمی بخشم
همین تو بودی میگفتی که ماهیانه فلان قدر از تبلیغات میگیری
والا پس 30000 تومن چیزی نیست
حداقل چقدر میتونی بدی که از ته دلم راضی بشم و دست به کارای قانونی نزنم
سعی کن مبلغت زیر 10000 نباشه
پاسخ : عزیز بخدا من فقیرم خواهش میکنم از ته دلت درش بیار
ببخش

این نظر توسط سعید غلامپور در تاریخ 1392/04/25 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

عزیزم صدام نکن چون نمیخوام یه آدمه بد قول منو عزیز صدا کنه
آخه چرا دروغ؟
من نیازی به مطالب شما تو سایتم ندارم خودم یه تنه در عرض کمتر از 5 ماه بهترین رتبه تو الکسا دارم
این پول واسه من چیزی نیست ولی چون تو این 1 ماه سایت خودمو ندید گرفتم میخوام پولمو بگیرم
آقای محترم اگه نمیتونین این پولو بدین که 30000 تومنه حداقل 20000 یا 25000 بدین
.........
منتظر جوابم
این پول حقمه و اگه با زبون خوش داده نشه مجبور میشم از جاهای دیگه اقدام کنم
مدرکش هم با ریکاوری مدیر رزبلاگ میتونم پیگیری کنم
*یا تا فردا حق نویسندگیمو میدی یا با مدیر رزبلاگ در جریان میذارم که شما قصد کلاه برداری دارید که اونو میتونه با پلیس فتا درمیون بذاره*
پاسخ : عزیز خواهش میکنم
بخدا من فقط میخواستم آمارم بالا بره
خواهش میکنم به مدیر نگوووووو
اگه نگی ممنونت میشم
خواهش میکنم
من فقیرم
حروم خور نیستم
تو وبت مطلب مینویسم

این نظر توسط سعید غلامپور در تاریخ 1392/04/25 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
ج منو بده لطفاً
حق نویسندگیه منو میدین یا نه؟
اگه میدین بگین نمیدین هم بگین؟
تا امروز فقط منتظر میمونم از امروز به بعد منتظر عواقب بد باش
پاسخ : عزیزم من نمیتونم بهت بدم اما یه کاری برا میکنم
آدرس وب ت بده تا 100مطلب توش بنویسم
ببخشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,847
  • بازدید ماه : 1,847
  • بازدید سال : 38,125
  • بازدید کلی : 110,393